Close

What would you like to search for?

Close

לא נבחרו פריטים לתצוגה

Product
כמות 0
ש“ח 0.00
כולל מע"מ

My Account

איך נוכל לשמור על מוטיבציה לאורך זמן?

שנה חדשה מזמנת עימה הזדמנות טובה להתחדשות. זהו זמן לחשיבה מעמיקה וחשבון נפש אך גם להצבת יעדים ברורים ומטרות לשנה הקרובה. עבור רובנו, שלב התכנון והצבת היעדים מלווה בתחושה של התרוממות רוח, נחישות ואופטימיות  אך לצערנו, במקרים רבים מגיע הרגע בו השגרה מנצחת את החלומות ואנו שוכחים את שהבטחנו לעצמנו.

בין אם בחרנו השנה לאכול בריא יותר או לבצע יותר פעילות גופנית, להפסיק לעשן או לבלות יותר זמן עם המשפחה , בפועל, רובנו נתקל בקושי לשמר את המוטיבציה לשם הגשמת מטרות אלו לאורך זמן. ברוב המקרים, הסיבות לכך טמונות בקצב חיים מהיר וקדחתני ובעודף משימות  העלולים לחבל ביכולת שלנו להגשים את חלומותינו.

אז כיצד בכל זאת נצליח לשמר את המוטיבציה שלנו לאורך זמן ? הנה כמה המלצות העשויות לעשות את כל ההבדל:

1. כתבו לעצמכם מטרות ברורות וספציפיות לשנה הקרובה. הציבו את דף המטרות במקום גלוי לעין, שתוכלו לקרוא בהן  מידי בוקר וערב.

2. נתחו לעצמכם את המשמעות של הגשמת המטרות הללו. אילו צרכים ייענו בעת הגשמת המטרות ? מה המשמעות האישית בהגשמתן? חשוב לדעת מדוע אנחנו רוצים את מה שאנחנו רוצים וכן למצוא משמעות אישית במטרות שלנו.

3. הכינו תוכנית מפורטת של המטרות שלכם – פרקו כל מטרה לשורה של צעדים קטנים וישימים. הציבו תאריכי יעד לכל צעד קטן שכזה.

4. דמיינו את התוצאות הסופיות בעת הגשמת המטרות שלכם. כיצד החיים שלכם ייראו? כיצד תרגישו ? נסו לבצע תרגול כזה פעמיים ביום, מיד לאחר הקריאה בדף המטרות. ניתן גם להשתמש בתמונות ובסיסמאות שיזכירו לכם את המטרות שלכם.

5. עקבו אחר ההתקדמות שלכם ברישום. כך תוכלו להתבונן ולהתגאות במה שכבר השגתם ולהתכונן לקראת הצעדים הבאים.

6. הקיפו את עצמכם בסביבה ובקהילה תומכת, כזו שתעודד ותסייע לכם להגשים את המטרות שלכם.

7. שימרו על רוח חיובית, אופטימיות ואמונה.

אני מאמינה, כי אם עובדים לפי תוכנית, נוקטים בפעולות מעשיות ובוחרים להתמלא ברוח חיובית, רצון ואמונה, התוצאות לבסוף יגיעו!

שנה של הגשמת חלומות לכולנו!